رستوران ایرانی ریحان مفتخر است کلیه سفارشات را از طریق پلتفرم های YemekSepeti و Trendyol و Getir Yemek را به میهمانان عزيز ارائه نماید.

دسته بندی محصولات

تاریخچه رستوران ریحان

رستوران ایرانی ریحان با سابقه بیش از ده سال تامین غذاهای ایرانی را در محیط های کاری و منازل به صورت دلیوری با سابقه فعالیت هشت سال به صورت کیترینگ فعالیت داشته است و سپس به مدت حدود سه سال با سابقه تجربه رستورانی و کیترینگ با طرح افتتاح رستوران کوچک ادامه فعالیت دادیم و در پلان سوم نزدیک شش ماه است که به محل جدید در منطقه عدنان قهوه چی و وایت پارک سیته انتقال دادیم و با پشتوانه سابقه تامین غذاهای ایرانی برای مجالس و مراسم و محیط های کاری و تفریحی آماده ارائه بهترین غذاهای ایرانی و بین الملل و غذاهای ترک در رستوران در محل جدید رستوران هستیم.

با تیم تخصصی و سرآشپز باتجربه و مدیریت توانمند جدید ؛ آماده میزبانی از دوستان و مهمانان عزیز با ملیت های مختلف خواهیم بود.

فضای رستوران با محیطی خانوادگی و اطاق اختصاصی و محل بازی کودکان و پارکینگ  آماده ارایه خدمات و پذیرایی از میهمانان با غذاهای ایرانی ؛ منوی فست فودی ؛ منوی بین الملل و غذاهای ترکی آماده است تا در محل رستوران و نیزدر تمامی مجالس و محیط های کشتی مراسم متونع و مملو ازبوی عطر غذاهای ایرانی و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

logo

رستوران بین المللی ریحان با بهره گیری از تجربیات گذشته و نیروهای متخصص و با سلیقه و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین مواد غذایی که بعضی از آنها را به خاطر اصالت و کیفیت بینظیرشان از کشورمان ایران واردات میکنیم و الباقی در کشور تهیه می گردد کیفیت بی مانندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

منوهای مختلف غذایی زیر نظر مجرب ترین سرآشپزها و با بکارگیری پرسنل ورزیده ؛ طبخ وبه مهمانان عزیز تقدیم میگردد که با بو و طعم غذاهای ایرانی مجدد خاطره های جدیدی را بتوانند بسازند و خاطره های قدیمی برایشان یادآوری گردد.

وظیفه ما انتخاب مواد اولیه باکیفیت و پخت عالی و سرویس خوب و منحصر به فرد به حضور میهمان مان خواهد بود برای اینکه بتوانیم این خدمت را ارایه نماییم ، میتوانید با شماره تلفن های رزرو واز طریق کانال تبلیغاتی ما شامل کانال اینستاگرام تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام تماس های حاصل فرمایید و نیزاز طریق تلفن ثابت برای هرگونه ارتباط  تماس حاصل بفرمایید.

خرسند خواهیم شد که بتوانیم محیطی گرم و صمیمانه برای تمامی مهمانان از ملیت های مختلف و با فرهنگهای مختلف را در رستوران فراهم آوریم.

لازم به ذکر است که بجزمهمانان با ملیت ایرانی مهمانانی از ملیت های  افغانستان ، ترکمنستان ،آذربایجان ، کویت  ، قطر، امارات متحده عربی ، عربستان و حتی کشورهای آفریقایی و کشورهای اروپایی و روسیه مدام در رستوران ما مراجعه  دارند و نظرات خوب و متفاوت آنها رو سعی میکنیم تامین بکنیم و خواسته هایی را که دارند با بهترین کیفیت از غذاهای با کیفیت ایرانی عربی ترک و فست فود هامون و کافه بار با ارائه انواع نوشیدنی ها از سرد گرم و نوشیدنی های منحصر به فرد کیفیتی مثال زدنی دارند و خاطرات به یادماندنی برای دوستان ایجاد خواهند کرد رو تقدیم می کنیم.

با تشکر و احترام و به امید دیدار

مدیریت رستوران بین المللی ریحان

خانم دنیز راد